Hvordan KEN STORKØKKEN forholder sig til COVID-19
D. 09. februar 2021
Restriktionerne fortsætter, men det gør KEN STORKØKKEN også – næsten som vi plejer. Som kunde betyder det derfor ingen mærkbare ændringer for dig. Du kan nemlig fortsat få den service hos os, som du plejer. Serviceteknikerne er kun et opkald væk, vores showroom er åbent, medarbejderne i kundecenteret er ved telefonerne og på mailen, og vores konsulenter er fortsat på landevejene – med mundbind og afsprittede hænder.
Hos KEN STORKØKKEN følger vi fortsat myndighedernes retningslinjer med stor respekt for COVID-19.
Vi, gæster og samarbejdspartnere bærer mundbind i forbindelse med møder, jobsamtaler og besøg i vores showroom. Har du aftalt et møde eller et besøg med en af vores konsulenter rundt om i landet, bærer de naturligvis mundbind, når de besøger dig og alle medarbejdere opfordres til at blive testet ugentligt.
D. 7. maj 2020
I forbindelse med regeringens omfattende genåbning af Danmark, har KEN STOKØKKEN besluttet at åbne helt op igen.
Derfor vil KEN STORKØKKEN være i normal drift igen fra og med mandag d. 11. maj 2020.
Vi vil selvfølgelig fortsat følge myndighedernes retningslinjer, som f.eks. afstand og hygiejne.
D. 23. marts 2020
I takt med myndighedernes yderligere tiltag, ønsker vi ligeledes at tage vores forholdsregler for ikke at bidrage til unødig spredning af covid-19.
Derfor vil vores kontor, showroom og demokøkken fra i morgen være lukket ned, men vi sidder naturligvis fortsat klar til at tage imod jeres henvendelser.
Lager og værksted er fortsat bemandet, dog på et minimum, så vi stadig kan yde den bedst mulige service og sende jeres bestillinger afsted.
I kan fange os på tlf. 86 24 84 00 og på vores mail: kenstorkoekken@kenstorkoekken.dk
På vores hjemmeside er også både chatten og webshoppen åben.
Skal du i den kommende tid have assistance fra en af vores serviceteknikere, kan du som altid ringe til serviceafdelingen på tlf. 70 10 20 91.
For at passe på vores dygtige medarbejdere og KEN STORKØKKEN som virksomhed, har vi benyttet os af trepartsaftalen og derfor tilpasset vores bemanding til den nuværende situation.
Vi kan fortsat løse alle opgaver, og hjemsendte kolleger vender tilbage i takt med, at Danmark igen åbner op.
Vi ved, det er en særligt svær tid for mange af vores kunder – tøv ikke med at kontakte os. Vi vil naturligvis gerne hjælpe, hvor vi kan.
D. 13. marts 2020
Også her hos KEN STORKØKKEN tager vi vores forholdsregler for ikke at risikere yderligere coronasmitte. Vi ønsker at passe på både medarbejdere, leverandører, kunder og samarbejdspartnere. Derfor gør vi også vores bedste for at efterleve myndighedernes anbefalinger.
De af vores medarbejdere, som har mulighed for det, er blevet opfordret til at arbejde hjemmefra. Vores bemanding er dog fortsat på et minimum, så vi er klar til at tage imod alle henvendelser fra kunder og samarbejdspartnere.
D. 10. marts 2020
Ved besøg hos KEN STORKØKKEN
Vi hilser ikke med hverken hånd eller knus til kunder, leverandører og samarbejdspartnere, og til eventuelle møder vil kun hver anden stol i vores mødelokaler være besat. Alle arrangementer og større kundebesøg er endvidere blevet aflyst.
Der er placeret håndsprit ved alle indgange til KEN STORKØKKEN, og vi opfordrer besøgende kunder, leverandører og samarbejdspartnere til at benytte sig af dette initiativ. Desuden ser vi gerne, at de, der har opholdt sig i frarådede rejseområder, ikke møder op personligt på vores adresse, før smitten er inddæmmet.
For at kunne møde på arbejde, er alle medarbejdere hos KEN STORKØKKEN blevet pålagt at udfylde en erklæring, der bekræfter, at man inden for de sidste 14 dage ikke har opholdt sig i risikoområder eller været i kontakt med nogen, der har. Derudover bekræfter erklæringen, at den enkelte medarbejder ikke oplever symptomer på covid-19 eller inden for de sidste 14 dage har været i kontakt med nogen, der gør. Kan man ikke længere stå inde for dette, opfordrer vi naturligvis medarbejdere til at blive hjemme.
Denne side opdateres løbende i henhold til myndighedernes anbefalinger.