Vi har som virksomhed brug for at kende vores kunders synspunkter. Er der noget, du er utilfreds med? Har du forslag til forbedringer, eller er du tilfreds med den service, KEN STORKØKKEN giver dig? Vi vil gerne høre din mening - for disse synspunkter er værdifulde for os, uanset om det er ris eller ros.
Sådan behandler vi din meningHos KEN STORKØKKEN ser vi din henvendelse som et tegn på, at du gerne vil hjælpe os med at blive bedre, hvad end det så drejer sig om. Derfor tager vi din mening alvorligt, og ser det som en vigtig opgave at tage stilling til den hurtigst muligt. Når du indsender din mening, bliver den automatisk modtaget af vores koordinatorgruppe, som derefter sender den videre til vores administrende direktør. Han vil vurdere sagen inden for kort tid og finde ud af hvordan, KEN STORKØKKEN bedst muligt hjælper dig eller forbedrer os internt i virksomheden. Din mening lander hos det øverste led i virksomheden, da det er en prioritet for os, at vi altid har et overordnet overblik over din og vores andre kunders oplevelse af KEN STORKØKKEN. Kun på den måde er det muligt for at at øge vores indsats og samarbejde med vores kunder.
|