”En reklamation er en gave”
Denne overskrift er titlen på 75-års jubilæumsbogen for KEN fabrikken på FYN. KEN er Danmarks største producent af højkvalitets opvaskemaskiner. KEN er også en serviceorganisation, der giver kunderne sikkerhed for en pålidelig drift, uanset hvor din virksomhed ligger i Danmark.
Siden Kaj E. Nielsen i 1948 udviklede og producerede den første danske opvaskemaskine har service og udvikling været et vigtigt tema i virksomhedens strategi. Det gælder både KEN opvaskemaskiner og de store MEIKO tunnelopvaskemaskiner. Serviceafdelingen har nærhed og hurtig reaktionsevne som målsætning, og det har utrolig stor værdi for kunderne. På fabrikken på Fyn findes et træningscenter, hvor serviceteknikerne bliver oplært og løbende uddannes til at levere den korrekte service på KEN opvaskemaskinerne. KEN STORKØKKEN tilbyder således ved køb af opvaskemaskine forskellige abonnementer på service.
Serviceabonnement til netop dit behov
De forskellige serviceabonnementer er skruet sammen, så de passer til din virksomheds behov. Kører du mange opvaskekurve i løbet af et år f.eks. 50.000, tilpasses abonnementet dit behov. Kører du færre beregnes dit serviceabonnement proportionelt ud fra antal kurve. Du kan faktisk sammenligne et serviceeftersyn med en bils service. Hvis du kører 50.000 km om året, bør den måske have to årlige serviceeftersyn i stedet for ét? Og selvom man kører i en Mercedes, skal den også efterses. KENs opvaskemaskiner er indiskutabelt driftssikre, men serviceeftersyn er påkrævet for at vedligeholde og passe på maskinen.
Vores serviceteknikere
– din garanti for driftssikker opvask
Af og til er det banale ting, der kan betyde et driftsstop. En god idé er at tjekke, om stikkontakten sidder i. Eller kan sikringerne være sprængt? Vores teknikere kan også se, om en maskine er blevet fejlbetjent eller f.eks. mangler sæbe. Vandtrykket skal være 2,5 bar.
Vi løser dit problem
På en idrætsefterskole, der netop havde indkøbt en KEN opvaskemaskine oplevede man driftsstop. Serviceteknikeren var ude og tilse maskinen, og den kørte som den skulle. Dette gentog sig et par formiddage, indtil serviceteknikeren ankom en eftermiddag på idrætsefterskolen. Det viste sig, at eleverne tog bad efter undervisningen i en tilstødende bygning. Vandtrykket faldt derfor i køkkenet til 1,5 bar, hvilket betød, at opvaskemaskinen ikke kunne køre.
Landsdækkende serviceorganisation
Opbygningen af et troværdigt firma med et godt ry er fortsat siden 1941, ikke mindst pga. etableringen af den landsdækkende serviceorganisation. Med et serviceabonnement og et par opvaske- og vedligeholdelsestips kan du have en fuldstændig pålidelig og driftssikker opvaskemaskine meget længe.
KEN er bevidst om, at et driftsstop er omkostningsfuldt. Åbningstiderne indbefatter derfor naturligvis lørdage, søn- og helligdage, samt en servicevagt, der står parat til at hjælpe din virksomhed. KEN STORKØKKENs serviceteknikere er også i stand til at servicere maskiner (inkl. el, gas og køle-/fryseprodukter), vi ikke selv fører i sortiment.
Har du brug for hjælp eller er du interesseret i et serviceabonnement, står vi altid klar til hjælpe dig, og du kan altid kontakte os på tlf.: 70 10 20 91 eller finde vores serviceafdeling lige her.
Fakta:Servicetekniker Morten Rasmussen, Aalborg tips til god vedligeholdelse og betjening
|